Dunia Kita Berbeza :)


Hi guyz n' gals!
Pejam celik pejam celik pejam xcelik2..hehe cpt masa berlalu. kadang tak sedar pun kan. Bayangkan, dalam tahun 2000 dulu susahkan nk tgk org pakai handphone? Kalau ada pakai handphone time tu mesti org sekeliling kagum! Hahaha.. teringat zaman sekolah menegah, kawan ada Nokia 3310 pun dh respect habes! wahaha.. Ledakan teknologi maha hebat kan.. Sepuluh tahun lepas tu, dunia di dalam handphone je kan.. :)

Nyway, bukan handphone atau gadget yg nk aku tulis kt sini tapi kenangan aku time aku budak2 dulu kala.. I'm born in 80's ok so ala2 rock kapak gitu. Haha! Zaman tu mna ada PS2 ke atau mainan yg berkaitan dgn elektronic ni semua. But still, zaman tu cozy n' sweet. Korang mesti ingt lg kan? si budak lelakinya main guli, konda kondi.. si perempuannya main masak2, pondok2.. just sweet n' perfect! ^^

Bab kartun pulak, mestilah Doraemon! hahahahahh katun yg evergreen dan ditayangkan sejak zaman berzaman :) Lepastu Dragon Ballz, Thundercats, Transformers.. hujung minggu je msti nadap TV. Lepas tengok kartun, aku mula la berimaginasi. Sampaikan stapler pun aku bayangkan jadi robot Transformers..kih kih kih.. Memang dasar freak sejak kecik :p

Sekarang... susah nk tgk budak2 main benda2 tu semua :(
kalau boleh 24 jam diorg nk ngadap PS, komputer CD atau apa2 jelah barang elektronik termasuk TV. Agaknyalah kan, sebab tu kot budak2 zaman sekarang bermasalah.. kecik2 lg dh stress.. haizzz.

Humm, lagi sepuluh taon apa lg yg bakal terjadi eh? Nantikan... heh heh heh :p

0 orang roxxers:

Post a Comment

Sebagai bukti lu seorang manusia, sila beri respon. beep.

 
Copyright©ZyraRoxx Inc.
2012-2015 All Rights Reserved
Protected by Copyscape