Pengkid Yang Berharga £60,000


Korang tau tak, kalau diamat-amati tanpa pakai spek mahupun kanta pembesar, Lee Carter nampak macam lelaki biasa ketika bercakap tentang bolasepak sambil menhirup minuman tongkat ali. Just berapa kerat je yang tawu  lelaki yang berusia 43 tahun ini menghabiskan sebahagian besar usianya sebagai seorang wanita!

Baru tiga tahun dia ni buat operate dia punya tooottt! dan rawatan hormon yang menukar dirinya jadik jantan. Semua prosedur merepek tersebut telah memakan lebih dari £60,000 yang dibiayai sepenuhnya National Health Services (NHS). Pehh pehh pehhh untonglaaaa ada orang biaya untuk menda merepek camni, kalo Malaysia pun bagi layanan macamni aku letupkan PWTC! Huhh =..=

Nak tengok cemana ghupa beliau? 
v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

Tadaaaa! Kakakkakahh agak-agaklah, korang mesti bayangkan macam Aaron Carter tak pun Aaron Ajis kan? kan? Elleee.. (Cenggini, 6 kupang pun aku tak hingin)

Sekarang nih Lee hanya memerlukan dua kali operasi lagi untuk 'menyempurnakan' penampilan barunya. "Saya tersesat dalam tubuh yang salah selama setengah hidup saya sampai akhirnya saya merasa normal,” katanya, cehh ayat tak boley blah doe.

Lee mengatakan hidupnya macam tak dak arah dan tidak pernah bahagia sebelum menjalani operasi. Nama asal mentang ni ialah Lisa Keepence dan berperilaku macam budak pompuan hingga umur tiga tahun. Walaupun mak dia mekap, pakaikan baju pompuan, Lee menyedari dia bukan seorang wanita asli, kakakakaa.

Sejak umur tiga tahun, dia selalu bermain bola bersama bebudak laki. Time darjah dua sekolah rendah, dia memotong pendek rambutnya dan memakai baju seperti bebudak laki yang lain (boleh pulak).

“Mak ayah saya cakap saya ni tomboy, namun saya tahu kalau saya berbeza. Terutama ketika saya mempunyai perasaan terhadap sesama wanita. Saya tidak merasa sebagai lesbian. Saya merasa seperti seorang lelaki yang menyukai seorang wanita,” kata mangkuk ayun ni lagik.

“Saya memplaster payudara saya, memotong pendek rambut saya dan mengenakan pakaian lelaki,” ujarnya. Ia mengaku tidak ada satupun hubungannya yang berhasil. Lee bersikap sebagai lelaki dan semua kekasihya merasa mereka sedang bersama dengan seorang lelaki.

Lee perlu disuntik testosteron setiap tiga minggu sekali hingga akhir hayatnya. Nah ambek! Lepas disuntik hormon tu, menstruasinnya berhenti, suaranya menjadi berat dan garau dan dia mulai lebih nampak seperti lelaki. Bulu-bula dada beropol-ropol pun mula tumbuh kat badan giteew.

Secara rawaknya, ada 10,000 orang omputeh yang bengong mengenai jantina memasing. Diorang percaya sebenarnya dorang lahir dengan jantina yang salah, astaghfirullahalazimmm... Kira-kira 6,000 orang telah melakukan operasi tukau jantina dengan 80% tukau dari jantan menjadi pompuan dan 20% dari pompuan menjadik jantan. Nauzubillah! 

Dunia dah di hujung-hujung tanduk, kbai.
 

16 comments:

Sebagai bukti lu seorang manusia, sila beri respon. beep.

  1. Hemcem le tu7????Pirah...nampak ayu jek.AHAHHAHA

    ReplyDelete
  2. hak hak! ubah lah cmne pon, kejadian tuhan tetap x boleyy

    ReplyDelete
  3. err err err... mengerikan jer...

    ReplyDelete
  4. eleyh tau la ko dh tergoda kornnn.. ~.~

    ReplyDelete
  5. im here i will suport your blog,, and visit this afternoon,,,

    ReplyDelete
  6. follow ur blog, salam kenal dr blog abg ben

    tahniah

    ReplyDelete
  7. Blogwalking here...
    cik iena follow your blog..
    follow my blog juga ye(^_~)
    www.ienaeliena.com

    ReplyDelete
  8. erkkkk...encem sgt lah ble jdik laki...kahkahkah..:) syukurlah dgn kurniaan tuhan..

    ReplyDelete
  9. sebenarnya bukan matsaleh je..ade juga org yang berpenyakit mcm ni. dia konpius dengan jantina dia..

    saya ada seorang kawan yang hampir kesemuanya lelaki, hormon, suara, kuat, bertenaga,muka pun same.. yang tutt je pmpn. mcm mne? dia terpaksa menerima keadaan dia walaupun sebenarnya kalau ditanya dia nak jadi apa, "aku nak jadi lelaki".
    kesian org macam ni.. huu

    ReplyDelete
  10. Funny info...kuikui...

    congrats jadi blog pilihan Ben Ashaari

    salam blogger =)

    ReplyDelete
  11. hahahahah! tak sangka dipilih abg Ben :p

    ReplyDelete
  12. aku lagi jambu kalo camgini hahaha gaya nya

    ReplyDelete
  13. for the writer, congratulation for being a self righteous, inconsiderate, ignorant, unintellectual bigot. you judge him, but are you without sin?

    ReplyDelete
 
Copyright©ZyraRoxx Inc.
2012-2015 All Rights Reserved
Protected by Copyscape