Spontaneous Thursday #3


Oh zyraroxx! Sila cerminkan dulu diri anda, cermin tu tak retak seribu pun dah kira bersyukur!
Allah tak memandang rupa Carilah keredhaan-Nya, bukan kepuasan hati orang lain yang hanyalah hamba-Nya yang kerdil!
   

12 comments:

Sebagai bukti lu seorang manusia, sila beri respon. beep.

  1. yg merah kat pipi tu jerawat ke blusher?

    ReplyDelete
  2. Manusia, lebih suka menilai orang laen daripada cermin diri sendiri.

    ReplyDelete
  3. akk hari cermin diri sbb cermin punyalah besaq betul2 depan meja..tu pun dok tak sedaq diri lagi..haha

    ReplyDelete
  4. setiap hari tengok cermin dan setiap hari jugak perasan yang phat makin tua dah...

    ReplyDelete
  5. tengok cermin sambil menginsafi diri... :)

    p/s: @Phat makin tua makin emsem, khihihi

    ReplyDelete
  6. maaf sy berkawan dgn retis je. erkk :P
    apakah? haha

    ReplyDelete
  7. yeah!!..agree...kalau cantik tp dalam tak cantik pon tarak guna juga kan?? :)

    ReplyDelete
  8. yang penting kita yakin dengan diri kita..

    comel nye blog ni ;)

    ReplyDelete
  9. dekat tangan i sentiasa ada cermin :) auwww perasan tak?

    ReplyDelete
  10. cantik dalaman lebih baik :)

    heee thanks ^_^

    ReplyDelete
  11. btol2.. allah x memandang rupa.. tp keimanan seseorang..

    da follow sini.. :)

    ReplyDelete
 
Copyright©ZyraRoxx Inc.
2012-2015 All Rights Reserved
Protected by Copyscape