Cemburukan Lelaki Punya


Hek hek hek, Tajuk tak boley blah oih. Yang otak kuning mohon agar dibasuh otak itu degan air zam zam dan toskan sehingga kering sebelum terus membaca. Hew hew hew. Errr sebelum tu nak tanya korang semua mesti ada perasan satu trend kegemaran remaja sekarang, iaitu moustache atau misai.
Aku memula tak paham menatang pa ni semua, awat muka comey-comey pi bubuh misai pulak? Sesapa pelis eksplain? Setau aku gejala ni, ceyyy gejala ok, cm gejala tak sihat pulak, ahaks! Okeh gejala ni di panggil Moustache Envy ataupun dalam bahasa ruminya Cemburukan Misai, yela sebab pompuan takde misai. Errk. Hmmm menarik. . . .







Miyau pun turut menjadi  mangsa kerakusan mustache. ''I hate her, I hate this silly mustache I hate this planet, meowrrrr..''






Makanan pun tak terkecuali terkena tempias populariti misai. Ahhh ku telan aje, janji takda misai betul dalam tu mahupun taik idung pemilik misai






Mau rilex sat, sedap gak kot menatang ni, nyot nyott nyott, omigod, osem

Uwaaaa! shedih shaye ada parents cenggini, uhuk uhuk uhuk layan kan ajela 







Hatta yang gojes pun turut dirasuk

Aku pun nk terai, ha ha ha. . . Apa rasa, err err







Aaaa tak rasa apa-apa pong? Kakakakaka, buang masang. Ada la rasa cam Sir Conan Doyle sikit kot


TETAPI! Haaaa tahukah anda bahawa Sigmund Freud (pakar psikologi okeng, bukan sejenis buah-buahan) turut mempunyai satu lagi teori mengenai kejelesang pompuan kat lelaki, apa tu? apa tu? Ish, patut ke aku bagitau, patut ke, risau aku nanti jadi trend pulops, meowwrr. 
Yelah kasi tau jelah, lantak la korang dah besar. Jeng jeng jeng! Namanya Penis Envy. Hi hi hi tengok tajuk pun dah tau kang? kang? kang?
Apatu penis envy atau bahasa ruminya cemburukan zakar? Awww, purrr... Hahahah! Okeng2, penis envy ni selalu jadik kat bebudak kecik, yelah selalu mandi mogel mogel tetiba ternampak pulak budak lelaki mogel kat sebelah, ''ehhhhh apa pashal boboy punye ada shiput shomel, titew takde pun mama?'' Maka budak pompuan tu pong jeles sebab dia takde ''siput'' macam si boboy. 


Bayangkan kalau penis envy dikomersialkan macam moustache envy, maunya terus aku terbang pi duduk kat bulan la oihh, mampukah? Ahahahaks!

Okeyh, yang ni aku tak mau terai, kbai.
  

19 comments:

Sebagai bukti lu seorang manusia, sila beri respon. beep.

  1. ahahahahah, ni pompuan yg ada misai :p
    sama la, suka laki ada jnggut, comel. aumm!

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. ish ish ish, smpai bgitu skali..

    ReplyDelete
  5. saye ade janggut ciput je..misai dah expired

    ReplyDelete
  6. hahahah, ni kucing pagi tadi ni. purrrr

    ReplyDelete
  7. okeyla tu...janggut tu kan sunnah nabi........kite kan sayang Nabi : )

    ReplyDelete
  8. zyra-zyra..mesti suke lelaki misai mcm Datuk K nieh kan kan kan..

    ReplyDelete
  9. eeuuwwww! xsuka x suka x suka >.<
    suka ada jnggut somel jew :)

    ReplyDelete
  10. Auwwww..siput comel.

    wa ada janggut ni roxxx~!

    ReplyDelete
  11. seram plaa dgn penis envy =.="

    ReplyDelete
  12. entry ni menakutkan..huhuuu

    ReplyDelete
  13. haha penis envy tu selalu bebudak je :)
    dh besar insyaAllah xde hiks ;)

    ReplyDelete
  14. i hate lelaki yg bermisai , serabai oke , janggut xpe coz comeyy & macho , kah3

    ReplyDelete
 
Copyright©ZyraRoxx Inc.
2012-2015 All Rights Reserved
Protected by Copyscape