Tak Suka FB Timeline?? Sini!

Hai hai bai bai semua, ishk aku ni tengah melarikan diri jap dari Facebook. Eh bukann, bukan sebab aku ada utang apa-apa dengan Mark Zuckerberg tapi sebab letih nengok status facebookers yang macam "Aaaa benci timeline, xsuka xsuka xsuka!!" awwww tak suka pun apa boleh buat nokkk, Facebook tu bukan pakcik ko yang punya tapi Ahmad Albab yang punyek! Redha jelah.

Aku malas nak amek pot hal hal camni semua, malas sebab menda ni nanti akan berlalu camtu je, bagaikan angin kentut yang slow2 dihembus bayu. Mula-mula memangla protes konon buat fan club benci timeline lah, wat grup lah, wat notes lah, wat rilek wat pis sudah lah oihh korang mampu ke menahan napsu si Zukerberg tu dari membuat pembaharuan? Lepasni aku jamin, mesti semua dok diam sambil layan FB macam tidak pernah ada sengketa sesama mereka, chewwaahhh!


Sebab aku faham sangat bebudak sekarang takkan mampu nak boikot atau ngajuk dengan FB lelama... Lagipun pakai FB ni pong pree je kalau kena berbayar tu lain lah kan korang nak komplen2. Ni aku nak cakap bagi pihak si Zukerberg tu: "adeww aku keysahh??" Hahahahhaha hameekkk, beliau yang kata ye, bukan aku :p

Tak kurang hebat jugak bila memasing sibuk cari cara nak remove timeline nih, akhirnya sentap sendiri sebab akaun FB kena block sebab install menda bukan-bukan kat FB. Kah kah kah! Seperti kelihatan wajah troll Zukerberg di situ. Okeh2, aku tanak menambahkan kebencian korang kat aku pulak, huuu so aku nak tunjukkan kat sini beberapa individu yang sangat kretip dan dapat accept timeline tanpa banyak songeh. Jom chill dengan timeline cover!


>> Cover osem level 583. Tak pandai photoshop tayah nak berangan cik senahhh



>> Bhahahaha nice one lah. Err.. sila abaikan yang kat celah kangkang tu ye.


>> Untuk mereka yang suka berterbangan di awan nano 



>> Sesuai sangat jadik cover mat rempit tegar



>> Stail untuk yang bajet2 perasang cam aku :p



>> Trend planking yang sedang menular sekarang. Lagi sekali, tadak skill photoshop jangan berangan :p



>> Untuk yang low profile takmo tempek muka seniri, mahupun untuk hewan peliharaan yang mempunyai FB seniri.

Haaa so cemana? Ahahah aku bukan nak pomot timeline ke atau jadik duta tak rasmi FB ke tapi aku dah bosang oih, sekali FB wat pembaharuan, sekali facebookers berkokok. Khihihihi... Haaaa dah tengok kan? eleh leh nak terai letteww.. Hahahah have fun dengan timeline yeahh? Wheee. Ahhh aku tau ada yang akan cakap "Emmhh ini nampak cool bila orang view profile jeww". Eh lantak kaulah kalau takde sapa nak view profile kau, bukan salah aku pon, ihik hik. Ala gurau pun tak boley semua nak sentap2, apapun tak boleee. Banyak cakadak, kbai! :p
  

21 comments:

Sebagai bukti lu seorang manusia, sila beri respon. beep.

  1. eleyhh tggu la nnt zukerberg tukau yu punye fb, ekekekeke

    ReplyDelete
  2. org sini pun kretip, cuma kita low profile tanak tnjuk2 :p
    melayu kan sopan santun, awww :)

    ReplyDelete
  3. tolong buat untuk kita yang lebih awesome daripada tuuu!!!

    ReplyDelete
  4. hahahahahah pelangi kaler ijau meme susah nk buat oihh! :p

    ReplyDelete
  5. wow...nak gak wey...

    #xsuka timeline#
    kbai~~~

    ReplyDelete
  6. hahahahaha tempek le muka dgn cik abe :p :p :p

    ReplyDelete
  7. naik beruban tengok timelinee . kihkihkih ...

    ReplyDelete
  8. lai lai lai, wa amek order watkan :p :p

    ReplyDelete
  9. haha ! bestnya ! nanti nak try buat ! :D

    ReplyDelete
  10. awok..mintak kongsi di entri jugak erk..nc la..:)

    ReplyDelete
  11. Ahaha.. ceduk idea dr entri yg ni.. sila la singgah entri baru sy: http://akhelaken.blogspot.com/2012/06/facebook-timeline-yang-over.html

    ReplyDelete
 
Copyright©ZyraRoxx Inc.
2012-2015 All Rights Reserved
Protected by Copyscape