Jangan Rindu Daku



Ehem ehem, pemberitahuan. Blog ini akan di hapdet semula pada hari Senin (bajet macam ramai sangat teruja ke sini) So mohon jangan rindu sangat ke aku ni, maklomla kalau sehari tanampak tapak kaki aku kat shoutbox kamu kamu, tak lengkap hari korang kan? :p

Sebab? Oh tidakkk tidakk bukan sebab aku merajuk, jauh sekali nak givap berblog (sorry anon)

Sebenarnya kan, sebenarnya kaaannnn... alah blushing (ok, gedik tak hengat)

Sebabnya ehh aku nak pi bercuti-cuti cinta, eh Malaysia :)



Sedang dalam proses pembikinan.

Sepanjang pemergianku ini, sesapa yang singgah tu tolong la tengokkan2 blog ni eh, mana2 nampak sampah tu ce sapu2 sikit, ayam itik tolong bagi makan :p

Kalau jejak tak berbalas, harap maklong. Aku dah gitau ni kan yang aku away pi berjimba??? (bukan marah, sayangggg :p) InsyaAllah kalau aku idop lagi pas bercuti, akan ku jejak korang satu persatu hingga ke lubang cacing. Bagi yang tinggal link yang bukan2, sorry, aku takpenah klik pun sebab aku tau mana yang real dan mana yang pemuhung kuat :p


P/S: Trimas kepada yang terus menyokong, aku sayang korang (tacing)

11 comments:

Sebagai bukti lu seorang manusia, sila beri respon. beep.

  1. ok foine2 bcuti tak ajak sobsobs

    ReplyDelete
  2. happy holiday dear.. jealousnye dpt g jln2.. huhu

    ReplyDelete
  3. cuti2 malaysia ade ampun lagi tak ajak. tapi kalo cuti2 oversea harus kena ajak! erk -_- bleh ke gituuu? lalala~

    ReplyDelete
  4. selamat bercuti wahai syg..erkkk.kah kah..

    hati2 kak...jln tu tengok kanan kiri kalau jatuh IK angkatkn..kih2

    ReplyDelete
  5. alamak , ayam itik tu takmau makan la..
    acano nih ??
    hehe

    ReplyDelete
  6. hahaha berjimba ke maner tu?? naper tak bwk sekali ayam itik tu?? hehe

    ReplyDelete
  7. mueheheheheh, i'm back. takpe2 ayam itik semua da dibuat kepsi :p
    thanks yg melawat ^^

    ReplyDelete
  8. har har har har har. sila update gambar bercuti kak

    ReplyDelete
 
Copyright©ZyraRoxx Inc.
2012-2015 All Rights Reserved
Protected by Copyscape