Berbalas Doodle Tanda Kasih, Ewah

Ahem ahem, salam semua :)

Harini gua nak tunjuk kaseh sayang gua yang tak berbelah bagi kat blogger lain, ewah. kemain lah gua berbalas2 doodle, serupa hantaran 9 dulang hantaran pihak perempuan berbalas 6 dulang dari pihak lelaki pulak gayanya, hewhewhew *eh, awat dari pihak laki sikit?



Kat atas ni dulang hantaran gua untuk si Rien Rose, harap beliau tabah menerima diri gua seadanya, ehwah ehwah. Harap Tengku Nizam tak memburu gua untuk membalas dendam :p

Dan, dengan hati berdebaran gua menerima pinangan balasan dari beliau yakni berupa sebentuk cincin belah rotan *awat menggedik sangat ni? 


Wah! sungguh bagai pinang dibelah-belah kan doodle beliau? Sungguh comel dan berseri, berbunga2 hati gua menerimanya, muehehe jangan pulak sematkan perasaan cemburu di hati lu orang, kuh kuh. Gua terharu, terharu dan tergaru2 heran cemana beliau kretip sangat :3

Tengah enak diulit rindu bayangan tu terima pulak lagi satu hantaran dari Zul De Ba-boom, kemain ganas nama beliau tapi bagi hantaran cinonet, kuh kuh tapi takpe, gua terima jua dengan redha :p

Dan tanpa segan silu gua pun membalas dengan tumbukan bertubi2, ehh terpengaruh drama hindi lak, he hew, dush dush!



sumpah gua tak sengaja terbuat saiz sama :3

Anda pun teringin nak berbalas pantun dengan gua? ehh berbalas doodle lah, nak? Kalau nak rojer2 je gua guna kenny rogers atau yang sama waktu dengannya, sila rujuk sidebar gua.

Tapi gua bole buat time gua terangsang nak melukis je taw, sila fahami jadual gua yang padat dengan aktivitis tidur, wahaha.

Akhir kata, majulah doodle untuk negeri kedah, eh?

30 comments:

Sebagai bukti lu seorang manusia, sila beri respon. beep.

  1. Untunglah pandai buat doodle. Saya jeles! :P

    ReplyDelete
  2. hahahaha.....oke! maju doodle tuk kedah!


    kat pahang cmne? patut dodol wa lukis cm dodol jew..kih2 :p

    ReplyDelete
  3. Nak doodle dri awakk, tapi kite tak reti buat doodle

    ReplyDelete
  4. saya x pandai lukis2 dudel... huhu.. maap la.. sy tak dapat nak join...

    ReplyDelete
  5. EH PANDAI .. JOM TUKAR LUKISAN ORG LIDI NAK ? EKEKE

    ReplyDelete
  6. hahaha. cumil2. nak no fon doodle janggut plish :3

    ReplyDelete
  7. atoto..comel je doodle ni. untungla pandai lukis. >.<'

    *nak curi satu boleh tak ?!

    ReplyDelete
  8. hehe...comel! betul tuh melukis perlukan waktu2 tertentu..hee

    ReplyDelete
  9. auww.. omeinye dodol. nk beli boleh? eh!

    ReplyDelete
  10. wah..comel2..untung dpt doodle manyak2..hehe..

    negeri Kedah?? nnt wa pndh sna..hoho :p
    peace yaw ^^

    ReplyDelete
  11. Baiklah entry ini berjaya menaikkan nafsu jeles aida zyra oiii.. semua comey2 belaka je doodle dia.. termasuk la si zul punya.. erk! :P haha

    ReplyDelete
  12. nk jgk.. nk balas2 eden x reti buat.. huhuhuh


    sedeh la pulak..

    ReplyDelete
  13. aku nak gak balas membalas ni.walaupun xleh balas guna doodle, leh tak aku balas guna pantun je?

    ReplyDelete
  14. mohon sepotong do0dle untuk wa sedang s0pan santun ^^

    ReplyDelete
  15. kalau gua buatkan lu doodle stickman apa agaknya balasan?

    ReplyDelete
  16. comelnya.. siap berbalas2 doodle lg..hehe ;)

    ReplyDelete
  17. waaa.... comelnya dodol.. nk doodle pengantin boleyy?

    ReplyDelete
  18. wahhh macam best je berbalas doodle ni haha.. kalau buruk2 pun xpe kan? xD

    ReplyDelete
  19. Cute sangat doodle tu. Tetiba rasa nak belajar buat doodle jugak. Huhu

    ReplyDelete
  20. --____-- cute giler doodles~
    geram~

    miss sammy first time wat doodles~
    lukis pakai mouse jer~

    http://chaosinnotime.blogspot.com/2012/10/doodles-madness.html

    ReplyDelete
 
Copyright©ZyraRoxx Inc.
2012-2015 All Rights Reserved
Protected by Copyscape