Mencari Alergik Dalam Pasangan

Gua baru tahu bahawa gua alergik kepada sesuatu.

Sesuatu apa? Sesuatu yang tak disangka seringkali mendatangi kita (sapa tatau lagu ni tak lejen). Ahh sibuk jugak nak tau alergik gua kan, nak bahan gua lettew.

Ketepikan alergik gua yang kekal misterius itu, kita beralih kepada alergik2 yang dirasakan perlu dan tidak perlu dimiliki. 

Alergik gua itu pelik, tapi tak lah sepelik2 alergik2 berikut yang sememangnya wujud, bukan gua suka2 reka tahu, gua kan seorang yang baik budi tak suka nipu.

1) Alergik Sperma
Kahkahkahkahkahkahkah! ijinkan gua untuk gelak dulu. Gua rasa selain kursus kawen, para bakal somi perlu pastikan bakal isteri tak alergik natang ni. Kata nak till jannah kan. Tapi tak perlu risau, dokter pakar yang gua jumpa kata selama 30 tahun jadi doter baru sekali dia jumpa kes sebegitu. Kihkihkihkihkih kahkahkahkah! sila tampar gua barang sedas dua supaya gua berenti.

2) Alergik Air
Gua teka spisis2 kambing bakal menjadikan alasan ini untuk tak mandi. Ya luorang bukan salah baca tapi benar ada maknusia yang alah pada air. nama saintipiknya 'aquagenic', bukan, bukan fotogenik, haih asik ingat nak bergambar pavi je kan. Jika kena air, kulit jadik merah2 gatal2, besanya 30 minit pastu ilang, so takda alasan untuk tak mandi okeng. Jauhi dari cari pasangan cenggini, nanti tak tido malam.


3) Alergik Kuasa Elektrik

Ok, kita pergi pulak ke alergik yang seharusnya wujud dalam pasagan kita. Alergik kepada eletrik2 ni ada jugak baiknya. Salunya depa rasa pening, dengung, loya bila dekat dengan barang2 elektrik seperti henfon, komputer. Tak ke bagus tu? takde lah nak online manjang sampai incik somi mati kebuluran, erkk. Tapi bahaya jugak, nanti semua kerja rumah enggan dibuatnya.

4) Alergik Duit
Jeng jeng jeng! yang ni sangat perlu bagi pencari pasangan. Sila paham alergik ni bukan pantang nampak duit tetapi memang alergik, tak boleh pegang duit. Sayangnya duit syiling jelah :3 Tak pasti duit malaysia ni ber efek atau tidak kepada yang alergik duit ini, kuhkuh. Jangan mimpilah nak cari orang yang tak suka duit!! Puih! 

Ha dah puas menelaah, apa lagi pi lah cek boipreng gepreng hampa ada alergik pelik2 tak, kalo ada mohon tinggalkan pi cari baghu, kehkeh. yang belom ada pasangan tu jaga2 ea. Jaga jaga cik salmah, jaga jagaaaa, kan saya bilang jaga jagggaa (sapa tatau dialog ni pun bukan budak lejen)

Ahh gua ni memangnya reti merepek dari menghuraikan fakta. Cukupla luorang tahu yang benda2 tersebut wujud. Yang pura2 alergik tu saja je tu buat2 comel, lepas beranak dua tiga orang nanti tu sembuh lah dari sebarang alergik.

sayangi pasangan anda.

33 comments:

Sebagai bukti lu seorang manusia, sila beri respon. beep.

  1. salam,belum tiba masanya lagi.
    nanti hilanglah alergik tu.huu2x.

    ReplyDelete
  2. elergik sperma tu yang paling mahal.hahahha

    ReplyDelete
  3. haikk , ade jugak yg alergik sperm tu? dasatt..haha :D haha :d

    ReplyDelete
  4. yang x boleh bla alergik sperma kehkehkehkehkehkeh XD

    ReplyDelete
  5. alah... sapa lagi kalau bukan si sarip dol... gengstarz kampung pinang sebatang eh?? itu pendekar bujan lapok!!! Apadaa... ha ha ha baby aku alergik gak.... tapi alergik aku pada makanan... pantang nampak makanan sedap2 mesti tekak kau jadik alergik kalau tak makan yg terhidang tuh mueh he he he >..<

    p/s:muhun jan pakai kasut lembab sama ada bau dia narommmbaek atau kaki ko akan tumbuh "kecaguan" ha ha ha >..<

    ReplyDelete
  6. selalunya allergik makanan, first time dengar allergik yg disenaraikan di atas. haha.

    ReplyDelete
  7. Ahahaa. Wujud jugak allergic ni semua. Ingatkan takdek.. xD

    ReplyDelete
  8. dalam alergic yg tersenarai yg aqua tu je yg pernah dengar.. yang langsung xpernah terpikir alergic sperma.. err.. really??

    ReplyDelete
  9. gua alergik tahi pusat aceno tu?

    ReplyDelete
  10. nsb baik aku takde allergic ni semua..boleh lah till jannah..hiksss:p

    //haku allergic org ego sgt..tampor kang.

    ReplyDelete
  11. mujur tak ada alergi sebegini rupa pada diri sendiri..hehehe

    ReplyDelete
  12. kesian betik sape yg alergik ngan sperma hahahaha....

    ReplyDelete
  13. Owhhhh.. BAru tau wujudnya alergik spesies2 cenggini.. Hehe..

    ReplyDelete
  14. gua alergik lelaki misteri nampak cam alim2. kahkahkah

    ReplyDelete
  15. Gua elejik dengan underware kain kasar abeh gegatal punggung gua.. alah sperma tu nasib 1 dalam sejuta.. kalau ramai mahu mati kutu. haha

    ReplyDelete
  16. sapa alergik sperma jgn kawen...hehe


    salam aidiladha ^_^

    ReplyDelete
  17. assalamualaikum.. wahh dahsyat.. hehe.. first time dgr semua ni.. dtg singgah+ follow belog awk.. gempak ahh.. :)jmput singgah http://thatmyblognotyours.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. sperm yg cencomel pun boleh elerjik haha

    ReplyDelete
  19. hahaha.. ok.. mmg gelak tak sudah bila baca.. haha.. alergik duit tu paling boleh diterima...

    ReplyDelete
  20. macam2 alergik rupanya wujud
    haihhh

    ReplyDelete
  21. salam...

    kemain alergik lagi...saya ok x der alergik..hahaha..

    salam kenal!

    ReplyDelete
  22. kalau elergik sperma , x boleh khawin la... hahaha

    ReplyDelete
  23. alergik sperma? opss... abislah pasangan andaa..okbai..

    opss.. sape2 yang alergik duit tu, passing ja sama aku..
    ahaks.. <--tetibe gelak pesen ni

    ReplyDelete
  24. alergic perempuan tak tersenarai pulak utk lelaki . haha

    ReplyDelete
  25. alergik sperma? ermmm...xpe, xnmpk pon...eh eh eh....

    ReplyDelete
  26. wa ta elergik sperma wa teka, tp wa obses sperma eh!

    ReplyDelete
  27. geleng kepala pegang perut sebab sakit perut gelak baca entry dan komen2nya sekali.. kahkahkahkah!

    ReplyDelete
  28. sape yg elergik sperma tu? hahaha. ^^

    ReplyDelete
  29. haha sempoi la entry nie..menarik lukisan comel :)

    ReplyDelete
  30. Comment puis-je transférer mes lecteurs de flux Blogger à mon blog Wordpress?

    ReplyDelete
 
Copyright©ZyraRoxx Inc.
2012-2015 All Rights Reserved
Protected by Copyscape