WW #26: Makanan Comel


























-tammat-

38 comments:

Sebagai bukti lu seorang manusia, sila beri respon. beep.

  1. omnomnom~muhun blanja guwa makan...

    ReplyDelete
  2. memang sayang nak makan la ni...hehehe...comel sgt...

    http://anisa-mylife.blogspot.com/2012/10/nama-dalam-phone-tu.html

    ReplyDelete
  3. Comelnya tak sanggup nak makan..simpan je lah. Tapi nak awetkan dulu lah ye. T__T

    ReplyDelete
  4. geramnya tgk...tapi sayang nak makan sebab comel sgt :)

    ReplyDelete
  5. huwaaaa kalau semua makanan kiut camnie ahhh tak tergamak nk makan :'(

    ReplyDelete
  6. kiud . . ta smpai aty mao mkn kalo ade dpn mate . . ^^"

    ReplyDelete
  7. dtg cni spesel utk jmput tuan tnah join giveaway kecil tu hee :D

    wanna win RM10 reload? check out my blog!!

    ReplyDelete
  8. dtg cni spesel utk jmput tuan tnah join giveaway kecil tu hee :D

    wanna win RM10 reload? check out my blog!!

    ReplyDelete
  9. nyumnyum..ketepikan keomeylan makanan tu,yang penting msuk mulut^^

    ReplyDelete
  10. mohon hadiahkan aku salah satu drp makan2 kata atas tu tuk aku punya coming bezday... mue he he he >..<

    ReplyDelete
  11. tak makan lpar., nk makan syang plak., ish.,

    ReplyDelete
  12. ARGH!! camne nak makan ni? cam rugi je nak makan. penat tu buat

    ReplyDelete
  13. mohon poskan dkt gua makanan cenggini T_T

    ReplyDelete
  14. bento!!!jatuh cinta aku tengok makanan cenggini^^

    ReplyDelete
  15. siyes tak nak makan .!
    nak simpan bab terlalu cute .!

    ReplyDelete
  16. Nanti ada anak boleh lah buat buat kreatif macam nie. Hehe

    ReplyDelete
  17. da comel2 camni...mcm mn nak makn? mesti syg nak mkn..

    ReplyDelete
  18. Bento! Argghh lapar pulak dah.


    Btw cantik lukisan! :)

    ReplyDelete
  19. comelnyaaaaa. tak sanggup nk mkn kalo comel cmni ><

    ReplyDelete
  20. Memang comel.. Rajinnya la hai mak2 orang jepun (*eh, jepun ke korea makan cani ekk ?) decorate makanan untuk anak dorang.. Mak2 kat Malaysia yang ada anak yg kurang selera makan tu bolehla cuba inisiatif cani.. Harap2 anak nakla makan.. Heheh..

    ReplyDelete
  21. Datang sini mesti ada benda comel.

    ReplyDelete
  22. wah.. ade bentou... kalo mak aku buat cenggini dulu, konfirm member2 aku akan pow aku.. konfirm lah.. terutama mail ngan ajmir... konpem punya lah... konpirm konpirm konpirmmm

    ReplyDelete
  23. wah, comelnye.. sayang pulak rasenye nak makan

    ReplyDelete
 
Copyright©ZyraRoxx Inc.
2012-2015 All Rights Reserved
Protected by Copyscape