Sepetang Bersama Bloggers

Fuh, macam tajuk cerekarama pun ada. 

Eksheli kunun2 nak buat gath, tapi memandangkan ramai blogger yang suka bagi harapan palsu, maka yang hadir cuma 8 orang, so kalau nak letak title 'gathering' tu macam lari konsep. ceh, dah macam ayat eric leong casa impian.

Pape pun, layan jelah gegambar ni semua. Gua faham benar lu memang suka scroll nengok gambar berbanding membaca kan, puihh.

8 bblogger yang hadir ialah:

Zyraroxx (gua la, perlu ke bitau?)
Piradunia (Bebising)
Korn El Jr. (Korn is My Name)
MK Syahir (Apakah?)
Lyssa Faizureen (Lyssa Secret)
Hafizzy Aziz (Fizz Graphic)
Aima Baby Comel (Baby Comel)
Nizam (Mengarut Sudah)

kenapa dalam gambar nampak ramai? ouh itu adik2 kepada Aima. Eh banyak bunyik pulak, scroll je lah. Muehehehehe


ini gambar mejik, hah apa lagi teka jangan tak teka sapedia blooger ni, ce cari mana gua dan boypren. kehkeh

pergh, kalo robin hood nengok skill gua, gerenti dia nangis lalu mewasiatkan semua harta ke gua, kuhkuh. (tinggal gua ngan korn gigih habiskan anak panah, last2 tinggal gua sorang =.=)


habes game masa untuk posing maut, hoho. dah macam tarian zapin


Apit dan Zam (pencahayaan tetiba bertukar romantik bila masuk foodcourt)


Lyssa ngan Aima yang suwittt sgt, kencing manis gua dibuatnya ;p



oke, oke, sila diskas nak pegi mana pulak, gua nak posing kejak, kehkeh *dushh dushhh




tak puas hati betei gua dengan dekorasi krismas pink kat sini, huh *tetiba



model pencarian dewi remaja 2013 sudah bermula! hantar penyertaan anda ke gua cecepat, kehkeh ini lah Korn yang ketinggianya mampu memukau mak jemah yang lalulalang.



depa ni memang harus gua angkut ke mana saja gua pi, kehkeh. kecuali time ngedate, ehh



ini geng gegirl, ehhh otototoo comeynya gegirl sorang tu 




koleksi figura limited edition, cepat dapatkan di toy R' us berhampiran, stok terhad. whoahh!

dah lama tak sarung bawal oih, sekali sarung memang dah macam mak jemah putus cinta je gayanya :3




aksi aksi bawah pokok pinang katanya, katanyalah kaann






Huahh sampai tertido tido ni haaa gua menghaplodkan gegambar ni. Apa yang boleh gua cakap, memang hepi sangat2 dapat bergather gather sesama blogger ni kan, salu nengok blog je. Cemana blog depa, camtu jugaklah tuan blognya kewll uollss.


sebelum balik sempat lagi si Aima kasik cekelat, tinggal ilustrasi jelah sebab cekelatnya dah selamat terhadam dalam usus memasing, kehkeh.

Macheh Aima! ^^

Tu jelah kot. Ikutkan hati memang gua nak haplod semua seratustujuhbelas keping gambar. Tapi karang takda modal pulak MK Syahir nak buat entri, maklumlah semua piccer di atas ini credit pada beliau kecuali piccer cekelat, kuhkuh.

Anyway ni baru kali ketiga gua bejumpa bloggers secara beramai2, apa yang gua boleh kata, memang best dan patut jadi acara tahunan setiap blogger. berjumpalah walau dengan sorang blogger lain, ewah kemainla kata penutup gua.

Ok, dengan ayat penutup tu maka gua pun bolehlah tutup mata.. kejap je ok, kejap, esok bangun balik insyaAllah :)



izinkan gua untuk ghindu hampa

32 comments:

Sebagai bukti lu seorang manusia, sila beri respon. beep.

  1. cemana leh sesat blogger Rasukan Kentut gua kat situ. keh3

    ReplyDelete
  2. entah. camna lah sesat blogger selangor kat situ

    ReplyDelete
  3. kemain blogger selangor tu,kehkehkeh

    ReplyDelete
  4. kat mana ni? macam kat padang kota je..

    ReplyDelete
  5. maaf tak dapat join..jiran wa mintak tolong siram tiang letrik umah dia tak subur katanya

    ReplyDelete
  6. ntah la blogger selangor tuh.. sesat plak..huhuhu

    *wa suka gmbr gerak2 tuh... mcm kpop plak...eh!!! :P

    ReplyDelete
  7. manyak syiok. wa nk booking yg model tu. ekekeke >,<

    ReplyDelete
  8. wey! nak copy2 gambaq leh? xdak gambaq nak buat entry. huhuhu.

    ReplyDelete
  9. erghhh jeles ok...ala nnt buat la lgi..aku nak join... :(

    ReplyDelete
  10. perrghh, comel2nye korang semua ni.. Kemain posing sakan eh. tak ajak kita pun ;p

    ReplyDelete
  11. bole je apit, ke gambar lain lagi?

    ReplyDelete
  12. syiok depa gather2..huhu kt mn ni??

    ReplyDelete
  13. bestnya.. semua blogger femes gitu..

    ReplyDelete
  14. Kenapa gambar Shawn satu je ada?? Tak best tengok. Hahaha

    ReplyDelete
  15. pesal gua tak dijemput nie? sadisnya.. :P

    ReplyDelete
  16. pergh..terbaekkk.. hebakkk.. hehehe. lyssa pun ado sekali... korn pulak memang dah sangat2 sesuai jadi model maskulin tu..hehehehe.. ruginya tak dapat nak join...

    ReplyDelete
  17. jelesnya .~
    nak rasa jugak camtuh ..
    pakkal tak popular ..

    ReplyDelete
  18. bila i dapat join korang semua ni T___T

    ReplyDelete
  19. sudah la Korn, ko nak bagitau kiranya tanpa Shong..ko la paling macho sekali time tu??

    kahkahkah :D

    ReplyDelete
  20. apasaii shong lu tak ekot kak ? haha

    ohyaa pucatt ler muka budak baju biruu tu . kenapa kenapa ? heheh

    ReplyDelete
  21. Menarik menarik tahniah dapat gather walaupun 8 orang.Kalau buat di kl lagi ramai boleh turun.

    ReplyDelete
  22. ok gua terlambat. gambaq pun tak belek habis, perlu ke buat entry? hahaha tunggu la sebulan cukup edah

    ReplyDelete
  23. Hensem Korn. Wah gitu!
    Nak join jugak..

    ReplyDelete
 
Copyright©ZyraRoxx Inc.
2012-2015 All Rights Reserved
Protected by Copyscape