Ajari Aku Menjadi Ayu

Kah kah kah! Amat tak boleh nak blah tajuk di atas.



















read sweet novel they said, will make you sweet they said.

sesungguhnya gua masih menchoba. tolonglah bantu gua dengan membuat sebiji novel yang menarik tertarik kau memang da-bom, kbai.




selamat mencekik limau, bijinya jangan lupa luah

26 comments:

Sebagai bukti lu seorang manusia, sila beri respon. beep.

  1. hahahaha!! sush jgk klu cmnie jdinya ^^

    http://fakhruru.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. ekeke..
    jiwa dh rock.. mmg xla kalo sruh bace novel jiwang

    ReplyDelete
  3. hahaha.. g la layan cite korea.. hehehe

    ReplyDelete
  4. ayu boleh dicari dlm diri...
    ce korek...

    dh becinta tu ayu letew...;p

    ReplyDelete
  5. Bacalah buku terfaktab ke.. Ahaha XD

    ReplyDelete
  6. meh nak ajar.

    cakap perlahan2, gelak pelan2, jalan leklok, senyum jangan bagi nampak gigi, makan tunduk bawah. takpayah susah2 nak baca novel cinta bagai, tu jiwang bukannya ayu . hahak

    ReplyDelete
  7. kelakar..kelakar...same geng ar...tak layan novel sweet2 neh..kene kencing manis nnt

    ReplyDelete
  8. hehehe rockayu okay ape, salam rock2 mesti ade ayunye jugk

    ReplyDelete
  9. haha.. tak perlu ubah apa-apa. awk akan jadi semulajadi ayu dihadapan dia nanti.. ;)

    ReplyDelete
  10. kahkahkah!! baca novel grafik la... senang skit... hewhew..

    ReplyDelete
  11. hahaha..terus titon..dont worry, still ayu

    ReplyDelete
  12. peh gmbar dalam ni memang sangat comel lah..

    ReplyDelete
  13. errr..haha payah gak tuh..cmno eh..pelan2 kayuh...huhu

    ReplyDelete
  14. Tukar nicknama jd zyra ayu. Tu langkah pertama. Bak kt org negro.. Perjalanan beribu batu itu bermula dgn langkah pertama diikuti kedua dan sterusnya

    ReplyDelete
  15. hehehe..kene guna cara lain utk jadi ayu ni..hehe

    ReplyDelete
  16. damn..aku pun macam tu dol... boring la novel cintan nih..

    ReplyDelete
  17. setiap orang ada keunikan tersendiri.. kalau rasa x mampu jadi ayu, biarkan je. asalkan jadi muslimah sejati, tu pon dah cukup. ;D

    ReplyDelete
  18. comelnyaaa bloggg ni , first time dtg sini ^^

    ReplyDelete
  19. hahaha.. camna lu nak jadi ayu.. kalau baca novel pun lu tido.. ngee.. ^_^ tp kita serupa ar.. kompom tdo..kahkahkah

    ReplyDelete
  20. Sekarang nie tak ayu ke? Rasanya dah sehabis ayu. Tapi kalau nak ayu lagi, sila menuntut ilmu dengan gadis ayu selamanya, Adila Saddam. Kbai. :)

    ReplyDelete
  21. kalo kita sweet, baca novel thriller pon. sweet kita tu xkan hilang. kalo dh mmg kurg sweet, sejuta novel sweet pn x kn menjadikan kita sweet..haha..baca la novel Ramlee Awang Murshid plak..insyaALLAH, kita tetap diri kita macam yg sebelum kita baca tu..hahaha..

    ReplyDelete
 
Copyright©ZyraRoxx Inc.
2012-2015 All Rights Reserved
Protected by Copyscape