Kisah Jari Telunjuk

Podiaa podiaa??

Jari telunjuk pun nak jadi kisah ke? Dah macam pengarah pilem yang ketandusan idea nak buat pilem je kan gua ni, dush dush!

Gua bizi dengan urusan rumahtanggabatu semejak dua menjak ni so gua bizi. Dalam bizi mana nak terbitnya idea nak buat entri kaw-kaw yang canggih manggih *sedih*

Tapi gua pablish jugak lah entri ni sebagai pengubat rindu peminat gua *ayat bajet retis buat album baru hadiah ke peminat*

Dalam cerita kalini gua hanya nak menampilkan zyraroxx dalam beberapa versi, almaklumlah kurang bajet nak nambah banyak-banyak watak dan pelakon tambahan, hiks.

versi malas tahap cacing kerawet



versi control ayu dan bambam

versi pudina segar

versi designer, kahkahkahkah k

versi taleh blah, zyraroxx dah besar *sobs* :')



Eksheli cerita gua diatas dihasilkan melalui tablet gua time takdak keja di opis. Setakat bulan ni jelah kot takda kerjanya, bulan depan memang macam lipas kudung lah gua, sobs sobss. June, keep away from meh!

17 comments:

Sebagai bukti lu seorang manusia, sila beri respon. beep.

  1. Lama tak update entry.. Akhirnya terubat jugak rindu nak tengok kartun2 cumil zyraroxx.. =)

    ReplyDelete
  2. zyraroxx memang roxx.. lagi roxx dengan dakwat tuu. ehehe

    ReplyDelete
  3. Kreatif. wuuuu. Nice. Jari telunjuk pon boleyy

    ReplyDelete
  4. rindu entry dari akak rock ni hihihi

    ReplyDelete
  5. mohon kaji dakwat jari tu ori atau tak..haha *aku tak bermaksud nk politikkan jari tu..hukhuk..btw, ohsem mohsem katun zyraroxx tuh..versi taleh blah nmpk dewasa..~

    ReplyDelete
  6. jari pon boleh diisukan.. Daebaek~

    ReplyDelete
  7. weh,, ko nampak makin kurus weh,, siyes,, ko diet tak gitau kan,, sob3

    ReplyDelete
  8. berapa hari baru hilang dakwat tu??haha

    ReplyDelete
  9. macam2 version hado tu..aihhh kemain tunjuk lagi jari telunjuk tu..mencik tau lambat ilang.heee

    ReplyDelete
  10. hasil terakhir nampak ala2 dah makin matang..piewwiit..rasa mcm idop lak..hihihi

    ReplyDelete
  11. purhhhh roxx gilaaa siakk. Hahaa

    ReplyDelete
  12. byk version rupanya =) pewittt hehehe

    ReplyDelete
 
Copyright©ZyraRoxx Inc.
2012-2015 All Rights Reserved
Protected by Copyscape