Sponsor Doodle Untuk GA

Wah wah kali ni pestaim gua jadi penyumbang kepada giveaway. Gua ingat nak sumbangkan lagu je, tapi gerenti kena rejek mentah-mentah oleh tuan punya GA, kufkuf.

Tujuan jadi sponser ni bukan apa, nak memartabatkan kan sikit blog Zyraroxx ni haa keperingkat antarabangsa (pingsan). Ek eleh sponser doodle jek? Gua tumbuk karang tahulah, lu ingat buat doodle ni senang ke, huff. Lagipun kasi doodle ada nilai sentimental sikit, setiap lirikan, garisan dan warnaan dibuat oleh gua dengan penuh kasih sayang gitu, muah. Eksklusip tahu, orang lain takde lagi, sebab gua perati ramai je yang guna doodle yang sama.

Gua tak pasti sama ada nak ucap tahniah atau takziah ke Eyra Dzuhairah ni sebab telah berjaya memenangi sebuah doodle dari gua (tepuk-tepuk) bersempena dengan Special GA yang dianjurkan oleh Misz Nadea ritu (tepuk-tepuk lagi). Taraa..
Hajat hati nak buat live-sized, tapi nanti sampai esok tak habis scroll, kahkah


Gua memang tak tahu nak kasik doodle apa so gua tanya spisis doodle yang dikehendaki, dan beliau telah merikues doodle muslimah biru, pehh memang geng gua lah biru-biru ni, hikss. Maaf andai doodle ini tak sepertinya doodle dari pereka grafik yang lain, huhu maklumlah gua dulu belajar management je :3

Sebenarnya ada sorang lagi pemenang doodle ni yakni Eiyza Elena. Tapi gua masih belum dikontek oleh beliau, ke gua yang kena kontek dulu, alamak gua ni pemalu, ufufufu (dushdush!). Blognya juga takdak FB so gua tak reti nak kontek (gampangnya alasan). Tapi takpe, gua bagi masa selama 3 purnama, kalau takde jugak gua tutup kedai ea ea.



melukiz iz my terapi

27 comments:

Sebagai bukti lu seorang manusia, sila beri respon. beep.

  1. comel nyer... culipp doodle tue karang baru tau.. hehe... :)

    ReplyDelete
  2. emm sorg lg lu lupa nk bg doodle,...gua pon menang jgak, tnpa betanding,...=D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Utk lu gua bagi sekilo ikan masin bulih, hikss duhh terliur pulak pulutkukus ikan masim :3

      Delete
  3. Replies
    1. Xsangka bulih jadi ayu, salu ganaz \m/

      Delete
  4. comelnya doodle ni, suka sangat tengok... memang berseni dan kreatif...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe terimakasih, terharu ada yg suka :')

      Delete
  5. perghhh lukisan hampa memang eksklusip..sbb tu aku suka..btw, yg ni memang comel habis..!! hehe *mohon jgn kembang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukaan lobang hidung gua lain macam mlmni, kahkah. Mekasih, muahmuah

      Delete
  6. waa. comelnya. tuan yg dapat doodle ni mesti suka punya. :)

    ReplyDelete
  7. perfect cantik comel lengkap. ecehh :p

    ReplyDelete
  8. cantik .. berbakat la korg2 neh jeles tuan hamba hehe

    ReplyDelete
  9. tang mata tu npak cantik..gigih nak buat nie..tapi lu dh pro..x der lah punya kan..eheheh

    ReplyDelete
  10. cantiknya doodle ni..sy nak boleh? boleh la..plis3x.. serius ni..sy nakkkkkk..jatuh cinta tgk..plis3x... (sambil bt muka kesian..)

    ReplyDelete
  11. comel... nak request gak bleh??? hehe

    ReplyDelete
 
Copyright©ZyraRoxx Inc.
2012-2015 All Rights Reserved
Protected by Copyscape