Muntah Pelangi






Dah apehal ceria benar muntah gua ni, harap tadak Badang yang nak telan muntah gua ini. (ok, jijikss)



Anggaplah gua ini golongan yang veteran yang ketinggalan dalam bidang teknologi. Hoi gua bukan golongan veteran! gua still tahu teknologi, gua tahu iphone 5 makin panjang tumbesarannya (tetiba).


Ok memandangkan gua suka screen besar dan lebar (mudah gua nak belek game) gua ingin benar miliki tab. Hajat hati nak beli tab cikai2 sudaaa, takat nak tenyeh2 sekali sekala time busan.


Akan tetapi, jeng jengggg fon gua mula tunjukkan ciri2 orang kurang siuman, cuma2 je dia kena lempang dengan gua tiap hari. so pilihan yang jelas terbentang haruslah:



Samsung Galaxy Tab II 7.0 3G WiFi bla bla bla



Sebabnya beliau ini dapat jadik fon + tab, lengkaplah hidup gua. ewah.


Hoi, gua tau la sekarang orang gila Galaxy Note II tapi gua bukan gila sampai tahap perabihkan duit gua untuk seketul henfong :3 Untuk makluman, gua tadak PTPTN, MARA, JPA, Parents mahupun Bapak Gula yang menyara hidup gua, semuanya harap ke gaji. Ceh dah macam ayat kais pagi makan pagi ayat gua, tapi syukur bukan tahap tu lagi.


So far gua puas hati dengan review dari orang ramai tentang natang tab ni. Tapi gua kureng bekenan terhadapp kemeranya yang hanya 3.0 MP tapi itu bukan persoalan pokok sebab gua ini tidaklah spisis budak pavi ambik gambar seniri dalam jamban sorang2, kuhkuh.


Apa pula kata lu semua yang baca? (harap ada yang baca entri gua, kuhkuh)





Samsung vs. Samseng.

27 comments:

I know you got something in mind, c'mon spill it out!

  1. Kalu bab tab ke henpon ke memang tak reti nk recommend..sbb ku hnya guna hp cokia bt masa sekrg..sobs..tp skrg galaxy note yg ku tgh aim..huhu

    ReplyDelete
  2. kite same r!!! gilakan tab melebihi bebdk skola zaman la ni gilekan kpork...bhahahaha....and yes! everything kne sendiri..xde duit PT,MARA,mak,ayah,JPA mahupun JPAM*tetibe* doakan gwa dapat tab satu!hohoho

    sep sikit!!!

    ReplyDelete
  3. Amboih..melampai kepelangian dia tu..haha.. Wahh..hebat tu tab...

    ReplyDelete
  4. cantiknyaa pelangii tuuu... *o*

    ReplyDelete
  5. pinjam tangga. nak betulkan lampu rumah :p

    ReplyDelete
  6. kalau ada orang belanje pung sedak jugek ye dok?
    :D

    ReplyDelete
  7. masih buleh pakai ke tab tu lepas kena muntah pelangi ko?

    xpe.. yg penting ada impian! (evendoh impian tu dah 'basah' dengan muntah. err..??)

    ReplyDelete
  8. Ngohngoohhh! bak gua nak nelan muntah pelangi tu :D mana tahu boleh hasilkan doodle doodle yg hebat macam lu. hahaa! suka bebenoo gua nengok muntah pelangi tu. Ehh, beli lahh geleksi not tu ;D osemm (Y)

    ReplyDelete
  9. saya ternyata sangat2 setuju dengan pilihan saudari tu. eh. apahal keluar ayat macam ni??hahahaha

    ReplyDelete
  10. memang muntah pelangi laaa. haha :D

    ReplyDelete
  11. beli beli. kita dh beli dh. jeles x? hahaha.. kejam!

    ReplyDelete
  12. ok jgk glxy tab..tp cam segan je kalo ade org kol then kite jwb henpon gedabak.hoho~

    ReplyDelete
  13. berkenan ngan muntah wane wani tu :P

    ReplyDelete
  14. soalan pertama...dah beli ke belum??gua bodo sikit bab2 tab nie

    ReplyDelete
  15. akak . gua pakai cham je . berjimba dgn twitter pun kdg2 jem pakai phone . *nangis tersedu sedan*

    ReplyDelete
  16. lagi cun klu muntah tu beranimasi...mcm buat lam bentuk gif...mengalir2. mesti smart

    ReplyDelete
  17. sy malu nak amik gambar terus.. hew3xs guna kamera amik gmbar ank buah je .. :) sbb dy suka buat muka comei :P

    ReplyDelete
  18. ahaah smart betol doodles kat sini hehe

    ReplyDelete
 
Copyright©ZyraRoxx Inc.
2012-2015 All Rights Reserved
Protected by Copyscape